Kivenkovaa kampanja-apua piha-alan osaajalle

Kivituotteisiin ja kivirakentamiseen erikoistunut Kivitori on vuonna 2013 perustettu verkkokauppa, jolla on tuhansia asiakkaita ympäri Suomen. Koska yrityksen tavoitteena on olla omassa segmentissään maamme kärkeä, se valitsi viestintäkumppanikseen Encore Digital Marketingin.

”Viime talvena lisäsimme merkittävästi tuotteita verkkokaupan valikoimiin, ja halusimme kesän 2017 aikana päästä kiinni asiakkaisiimme ennen kaikkea sosiaalisen median kautta. Ongelmana meillä oli, että ala on todella sesonkiluonteista: kesällä tehdään jo muutenkin ympäripyöreitä päiviä ja myydään niin paljon kuin ehditään – ja juuri samaan aikaan pitäisi pystyä tavoittamaan asiakkaat ja markkinoida heille tuotteitamme. Kaikkeen ei millään riitä aika”

Verkkokauppapäällikkö Markus Hartikainen, Kivitori

Kävijävyöry somesta

Kumppanuus Encoren kanssa vei Kivitorin verkkokaupan kävijälukemat uusiin ennätyksiin: kävijämäärä verkkokaupassa kasvoi kesäkampanjan aikana yli 30% edellisvuoteen verrattuna. Sosiaalisen median kautta verkkokauppaan tuli todellinen kävijävyöry, sillä edellisvuoden lukemiin verrattuna kävijämäärä kasvoi peräti 870%.

”Vaikuttavien lukujen lisäksi meitä on miellyttänyt yhteistyön helppous. Encoresta saa aina ammattilaisen kiinni puhelimitse tai meilillä, työn jälki on todella laadukasta ja ennen kaikkea he ymmärtävät meitä. Emme aina osaa muotoilla itse, millaista tekstiä tai kuvaa haluaisimme, mutta Encoren porukka saa todella nopeasti juonen päästä kiinni ja vie homman maaliin.”

Verkkokauppapäällikkö Markus Hartikainen, Kivitori

Katse kohti tulevaa kesää - yhdessä

Yhteistyö Encoren kanssa jatkuu talven hiljaisina kuukausina, sillä tulevan kesän suunnitelmat ovat vasta hahmottumassa. Hartikainen sanoo Kivitorin olevan rohkea kokeilija, joka haluaa testata uusia kanavia ja mahdollisuuksia ennakkoluulottomasti – kannattaa siis seurata yritystä tarkasti!

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Liity mukaan