Asiaa markkinoinnista, viestinnästä ja työnantajamielikuvasta

Sisältö ja muoto ovat yhtä, ja hyvä tarina pitää osata myös kertoa hyvin. Kerro meille, mistä markkinointiviestintään liittyvästä aiheesta sinä haluaisit kuulla seuraavassa blogissamme, ja toteutamme toiveesi.

Totuudenmukainen työnantajamielikuva

Työnantajamielikuvalla viitataan muiden muodostamaan mielipiteeseen yrityksestä. Kyseinen mielikuva saattaa muodostua sosiaalisen median, muiden työntekijöiden mielipiteiden tai vaikkapa yritykseen liitetyn uutisoinnin perusteella.

Erottaudu hyvällä asiakaspalvelulla

Asiakaskokemuksen kannalta on olennaista, miten sujuvaksi asiakas palvelun kokee, ja miten nopeasti hän saa tiedusteluunsa vastauksen. Tunnistatko sinä tämän digiajalle tyypillisen tapahtumaketjun?

Encoren tiimin tuorein täydennys Antti aloitti työt Tampereen toimistolla.

Sopivasti hieman ennen Ystävänpäivää Encore Digital Marketing sai riveihinsä uuden vahvistuksen, kun Antti Kekola aloitti työt copywriterin haastavassa pestissä.

Markkinointiviestinnän trendit 2019: Hyvä kuva pysäyttää

Sosiaalisen median päivitysvirtaa selatessaan ihminen huomaa ensin kuvan. Sen jälkeen hän katsoo linkkiotsikon, ja jos siinäkin on kiinnostavaa sisältöä, hän ehkä lukee vielä päivitystekstin ennen kuin klikkaa linkistä eteenpäin. Tästä syystä jo pelkän kuvan tulisi kertoa ihmiselle päivityksen sisällöstä.

Markkinointiviestinnän trendit 2019: Videot valtaavat fiidimme

Video on yksi toimivimmista ja vanhimmista propagandan välineistä, joten onkin suoranainen ihme, että tämä vahva vaikuttamisen keino on vasta nyt kiilaamassa sisällöntuotannon kärkisijalle.

Markkinointiviestinnän trendit 2019

Facebook ennustaa, että vuonna 2022 kaikki Facebookin sisältö on videoita. Tätä kehitystä kiihdyttääkseen Facebook on muuttanut algoritmejään siten, että kanavien tykkääjämäärillä ei ole merkitystä, ainoastaan julkaisujen kiinnostavuudella. Facebook arvioi julkaisun kiinnostavaksi, jos sillä on paljon tykkäyksiä tai kommentteja, tai jos päivityksen sisältö on – tadaa – video.

Haamukirjoittaja paljastaa asiantuntemuksesi

Kummittelen yritysten blogeissaartikkeleiden haamukirjoittajana. Tämä tarkoittaa, että haastattelenasiantuntijan ja kirjoitan hänen puolestaan aiheesta artikkelin, jokajulkaistaan asiakkaamme blogissa haastattelemani asiantuntijan allekirjoittamana.

Toimiva ja tuloksellinen markkinointiviestintä syntyy HR:n, markkinoinnin ja myynnin tiiviistä yhteistyöstä

Markkinointiviestinnän rooli on ollut viime vuosina murroksessa. Sen ainoana tehtävänä ei ole enää myynnin tukeminen vaan lisäksi työnantajamielikuvan vahvistaminen. Tämä edellyttää yrityksissä useiden ihmisten saumatonta yhteistyötä.

Tekstintekijä ajattelee kuin ostaja

”Olen aina halunnut markkinointialalle. IT-asiakkaiden parissa työskentely on ihan parasta dementianestoduunia – uusia asioita, erilaisia yrityksiä ja ihmisiä, joiden intoa ja tunteita peilaan kuin kameleontti!”

Koodaava visualisti

Antti-Pekka Majanen aloitti web-suunnittelijana Encoren Turun toimistolla marraskuussa 2017. Raisiolainen A-P on nuoresta saakka ollut kiinnostunut tietokoneista ja siitä, mitä kaikkea niillä voikaan saada aikaan.

1 2