Asiaa markkinoinnista, viestinnästä ja työnantajamielikuvasta

Sisältö ja muoto ovat yhtä, ja hyvä tarina pitää osata myös kertoa hyvin. Kerro meille, mistä markkinointiviestintään liittyvästä aiheesta sinä haluaisit kuulla seuraavassa blogissamme, ja toteutamme toiveesi.

Markkinointiviestinnän kompastuskivet TOP 5

Markkinointiviestinnän tehtävä on tukea liiketoimintaa ja myyntiä sekä työnantajamielikuvaa. Markkinointiviestinnän on mahdotonta täyttää sille asetettua tehtävää, mikäli jo alkumetreillä kompuroidaan.

Lue lisää

Onnistuneet markkinointi-investoinnit eivät ole salatiedettä

Käsi sydämelle: Tuntuuko nykyaikainen markkinointi labyrintiltä tai siltä kuuluisalta oravanpyörältä?

Lue lisää

Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari

Markkinoinnin tuottoaste korreloi vahvasti pääoman tuottoastetta, ja siksi se tulisikin nostaa minkä tahansa yrityksen strategiseen keskiöön. Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari.

Lue lisää

Bad Santa – hulluudesta lähtenyt, hulluuteen suuntaava

Yksi hullu kertoi sekoittaneensa alkoholia jäätelöön ja toinen hullu kysyi ”miksi en ole maistanut sitä?”

Lue lisää

Muutoksia Encoren tiimissä:
Henna Kekki siirtyy uusiin haasteisiin

Encoren copywriter Henna Kekki vietti tänään 2.9.2019 viimeistä kahvihetkeään Encore Digital Marketingin tiimin jäsenenä. Encoren alkuaskelista eli elokuusta 2015 lähtien yrityksessä työskennellyt Kekki on ollut olennaisessa roolissa, kun Encoresta on määrätietoisesti kasvatettu Suomen johtavaa it- ja teknologiayrityksiä palvelevaa markkinointiviestintätoimistoa.

Lue lisää

Tuore tutkimus paljastaa: Markkinointi on yleisesti luultua tuottavampi investointi

Tuore tutkimus paljastaa, että markkinointi on yleisesti luultua tuottavampi investointi ja tarkimmin mitattavissa kassavirtavaikutusten kautta.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän vaikutukset liiketoimintaan voidaan arvioida etukäteen

It-, teknologia- ja teollisuusyritysten markkinointiviestintätoimisto Encore Digital Marketing aloittaa yhteistyön liiketoiminnan kassavirtaohjattuun kehittämiseen erikoistuneen Strategic Accounting Finlandin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on kehittää markkinointiviestinnän vaikuttavuuden mittaamista suomalaisissa yrityksissä

Lue lisää

Mikä on bränditunnettuuden arvo ja voiko sitä mitata?

Tiedämme, että niin kuluttaja- kuin B2B-brändeillä on valtava vaikutus liiketoimintaan. Mutta mikä on bränditunnettuuden arvo ja kuinka sitä voidaan mitata?

Lue lisää

Totuudenmukainen työnantajamielikuva

Työnantajamielikuvalla viitataan muiden muodostamaan mielipiteeseen yrityksestä. Kyseinen mielikuva saattaa muodostua sosiaalisen median, muiden työntekijöiden mielipiteiden tai vaikkapa yritykseen liitetyn uutisoinnin perusteella.

Lue lisää

1 2 3