Asiaa markkinoinnista, viestinnästä ja työnantajamielikuvasta

Sisältö ja muoto ovat yhtä, ja hyvä tarina pitää osata myös kertoa hyvin. Kerro meille, mistä markkinointiviestintään liittyvästä aiheesta sinä haluaisit kuulla seuraavassa blogissamme, ja toteutamme toiveesi.

Bad Santa – hulluudesta lähtenyt, hulluuteen suuntaava

Yksi hullu kertoi sekoittaneensa alkoholia jäätelöön ja toinen hullu kysyi ”miksi en ole maistanut sitä?”

Muutoksia Encoren tiimissä:
Henna Kekki siirtyy uusiin haasteisiin

Encoren copywriter Henna Kekki vietti tänään 2.9.2019 viimeistä kahvihetkeään Encore Digital Marketingin tiimin jäsenenä. Encoren alkuaskelista eli elokuusta 2015 lähtien yrityksessä työskennellyt Kekki on ollut olennaisessa roolissa, kun Encoresta on määrätietoisesti kasvatettu Suomen johtavaa it- ja teknologiayrityksiä palvelevaa markkinointiviestintätoimistoa.

Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari

Markkinoinnin tuottoaste korreloi vahvasti pääoman tuottoastetta, ja siksi se tulisikin nostaa minkä tahansa yrityksen strategiseen keskiöön. Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari.

Tuore tutkimus paljastaa: Markkinointi on yleisesti luultua tuottavampi investointi

Tuore tutkimus paljastaa, että markkinointi on yleisesti luultua tuottavampi investointi ja tarkimmin mitattavissa kassavirtavaikutusten kautta.

Markkinointiviestinnän vaikutukset liiketoimintaan voidaan arvioida etukäteen

It-, teknologia- ja teollisuusyritysten markkinointiviestintätoimisto Encore Digital Marketing aloittaa yhteistyön liiketoiminnan kassavirtaohjattuun kehittämiseen erikoistuneen Strategic Accounting Finlandin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on kehittää markkinointiviestinnän vaikuttavuuden mittaamista suomalaisissa yrityksissä

Mikä on bränditunnettuuden arvo ja voiko sitä mitata?

Tiedämme, että niin kuluttaja- kuin B2B-brändeillä on valtava vaikutus liiketoimintaan. Mutta mikä on bränditunnettuuden arvo ja kuinka sitä voidaan mitata?

Totuudenmukainen työnantajamielikuva

Työnantajamielikuvalla viitataan muiden muodostamaan mielipiteeseen yrityksestä. Kyseinen mielikuva saattaa muodostua sosiaalisen median, muiden työntekijöiden mielipiteiden tai vaikkapa yritykseen liitetyn uutisoinnin perusteella.

Erottaudu hyvällä asiakaspalvelulla

Asiakaskokemuksen kannalta on olennaista, miten sujuvaksi asiakas palvelun kokee, ja miten nopeasti hän saa tiedusteluunsa vastauksen. Tunnistatko sinä tämän digiajalle tyypillisen tapahtumaketjun?

Encoren tiimin tuorein täydennys Antti aloitti työt Tampereen toimistolla.

Sopivasti hieman ennen Ystävänpäivää Encore Digital Marketing sai riveihinsä uuden vahvistuksen, kun Antti Kekola aloitti työt copywriterin haastavassa pestissä.

Markkinointiviestinnän trendit 2019: Hyvä kuva pysäyttää

Sosiaalisen median päivitysvirtaa selatessaan ihminen huomaa ensin kuvan. Sen jälkeen hän katsoo linkkiotsikon, ja jos siinäkin on kiinnostavaa sisältöä, hän ehkä lukee vielä päivitystekstin ennen kuin klikkaa linkistä eteenpäin. Tästä syystä jo pelkän kuvan tulisi kertoa ihmiselle päivityksen sisällöstä.

1 2