Blogi - ajatuksia markkinointiviestinnästä

Blogista löydät ajankohtaisia aiheita markkinointiviestinnän arjesta sekä encorelaisten ajatuksia omasta työstä.

Kuolonkorinoita

Kulunut talvi on ollut poikkeuksellisen pitkä; lunta, kovia pakkasia ja maailmalla jylläävä koronaviruspandemia. Jo keväällä 2020 kävi hyvin selväksi, että pandemia vaikuttaa merkittävästi myös meidän toimialaamme, kun poikkeustilanteen aiheuttamissa pelonsekaisissa tunnelmissa joka puolella vedettiin käsijarru pohjaan.

Lue lisää

Graafisen suunnittelun syväluotaus

Graafinen suunnittelu on kuin kakun leipomista. Raaka-aineet kuten kuvat tai kananmunat voivat olla ensiluokkaisia, mutta lopputulos riippuu kuitenkin aina kokista.

Lue lisää

Neljä askelta ensiavuksi koronan kurittaman kassan pelastamiseksi

Et ole yksin: Suomessa ja koko maailmassa ei taida nyt olla yhtään yritystä, johon korona ei jollain tavalla vaikuttaisi.

Lue lisää

Menestyvän blogin kirjoittaminen

Hyvin suunniteltu, laadukas ja säännöllinen sisällöntuotanto lisää kohderyhmän tietoutta yrityksen asiantuntijuudesta ja osaamisesta.

Lue lisää

KASVUYRITYS 2019 -SERTIFIKAATTI

Kauppalehti on myöntänyt Encore Digital Marketing Oy:lle Kasvuyritys 2019 -sertifikaatin

Lue lisää

Musiikista ja kulttuurista voimaa AD:n työhön

AD Tuomas Välimaa on taiteellinen velhomme, jonka kokemus ja osaaminen näkyy monen asiakkaamme visuaalisena ilmeenä.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän kompastuskivet TOP 5

Markkinointiviestinnän tehtävä on tukea liiketoimintaa ja myyntiä sekä työnantajamielikuvaa. Markkinointiviestinnän on mahdotonta täyttää sille asetettua tehtävää, mikäli jo alkumetreillä kompuroidaan.

Lue lisää

Onnistuneet markkinointi-investoinnit eivät ole salatiedettä

Käsi sydämelle: Tuntuuko nykyaikainen markkinointi labyrintiltä tai siltä kuuluisalta oravanpyörältä?

Lue lisää

Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari

Markkinoinnin tuottoaste korreloi vahvasti pääoman tuottoastetta, ja siksi se tulisikin nostaa minkä tahansa yrityksen strategiseen keskiöön. Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari.

Lue lisää