Asiaa markkinoinnista, viestinnästä ja työnantajamielikuvasta

Sisältö ja muoto ovat yhtä, ja hyvä tarina pitää osata myös kertoa hyvin. Kerro meille, mistä markkinointiviestintään liittyvästä aiheesta sinä haluaisit kuulla seuraavassa blogissamme, ja toteutamme toiveesi.

Miten saat ei-valituiksi tulleet työnhakijat rakastamaan yritystäsi?

Työnantajamielikuva on tulevaisuuden valuuttaa, mutta yllättävän harva yritys antaa rekrytointiprosessille sen vaatiman painoarvon edestä aikaa tai resursseja. Varsinkin it-alalla, jossa kilpailu parhaista osaajista käy kuumana, kannattaa varmistaa, että myös ei-valituille jää rekrytointiprosessista hyvä maku suuhun.

Djangolla vai WordPressillä – millä mennään verkkoon?

Kun valitaan sitä toteutustapaa, jolla asiakkaan verkkosivua lähdetään tekemään, täytyy aivan ensimmäiseksi miettiä sivun käyttötarkoitusta: Tehdäänkö tavanomainen, selailuun ja sisällön esittelyyn keskittyvä sivu, vai halutaanko sivulle myös monipuolisempaa/monimutkaisempaa toiminnallisuutta?

Puhu totta. Ihanko totta!?

Istuin kesäkuun alussa elämäni ensimmäistä kertaa Retoriikan kesäkoulun pehmoisella penkillä. Kuuntelin uteliaana, miten ulkomailta paikalle rahdatut puheenkirjoittajat antoivat ohjenuoria meille haamukirjoittajille, toisten suuhun sanoja rustaaville sananiekoille. Tärkein tuliainen, joka heiltä löytyi nätisti PowerPointtiin tai mappiin paketoituna, oli yksinkertainen: puhu totta.

1 2