Blogi - ajatuksia markkinointiviestinnästä

Blogista löydät ajankohtaisia aiheita markkinointiviestinnän arjesta sekä encorelaisten ajatuksia omasta työstä.

Menestyvän blogin kirjoittaminen

Hyvin suunniteltu, laadukas ja säännöllinen sisällöntuotanto lisää kohderyhmän tietoutta yrityksen asiantuntijuudesta ja osaamisesta.

Lue lisää

KASVUYRITYS 2019 -SERTIFIKAATTI

Kauppalehti on myöntänyt Encore Digital Marketing Oy:lle Kasvuyritys 2019 -sertifikaatin

Lue lisää

Musiikista ja kulttuurista voimaa AD:n työhön

AD Tuomas Välimaa on taiteellinen velhomme, jonka kokemus ja osaaminen näkyy monen asiakkaamme visuaalisena ilmeenä.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän kompastuskivet TOP 5

Markkinointiviestinnän tehtävä on tukea liiketoimintaa ja myyntiä sekä työnantajamielikuvaa. Markkinointiviestinnän on mahdotonta täyttää sille asetettua tehtävää, mikäli jo alkumetreillä kompuroidaan.

Lue lisää

Onnistuneet markkinointi-investoinnit eivät ole salatiedettä

Käsi sydämelle: Tuntuuko nykyaikainen markkinointi labyrintiltä tai siltä kuuluisalta oravanpyörältä?

Lue lisää

Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari

Markkinoinnin tuottoaste korreloi vahvasti pääoman tuottoastetta, ja siksi se tulisikin nostaa minkä tahansa yrityksen strategiseen keskiöön. Markkinoinnin tuottoaste on menestyvän yrityksen tärkein mittari.

Lue lisää

Bad Santa – hulluudesta lähtenyt, hulluuteen suuntaava

Yksi hullu kertoi sekoittaneensa alkoholia jäätelöön ja toinen hullu kysyi ”miksi en ole maistanut sitä?”

Lue lisää

Markkinointiviestinnän vaikutukset liiketoimintaan voidaan arvioida etukäteen

It-, teknologia- ja teollisuusyritysten markkinointiviestintätoimisto Encore Digital Marketing aloittaa yhteistyön liiketoiminnan kassavirtaohjattuun kehittämiseen erikoistuneen Strategic Accounting Finlandin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on kehittää markkinointiviestinnän vaikuttavuuden mittaamista suomalaisissa yrityksissä

Lue lisää

Toimiva ja tuloksellinen markkinointiviestintä syntyy HR:n, markkinoinnin ja myynnin tiiviistä yhteistyöstä

Markkinointiviestinnän rooli on ollut viime vuosina murroksessa. Sen ainoana tehtävänä ei ole enää myynnin tukeminen vaan lisäksi työnantajamielikuvan vahvistaminen. Tämä edellyttää yrityksissä useiden ihmisten saumatonta yhteistyötä.

Lue lisää