Asiaa markkinoinnista, viestinnästä ja työnantajamielikuvasta

Sisältö ja muoto ovat yhtä, ja hyvä tarina pitää osata myös kertoa hyvin. Kerro meille, mistä markkinointiviestintään liittyvästä aiheesta sinä haluaisit kuulla seuraavassa blogissamme, ja toteutamme toiveesi.

Markkinointiviestinnän trendit 2019: Hyvä kuva pysäyttää

Sosiaalisen median päivitysvirtaa selatessaan ihminen huomaa ensin kuvan. Sen jälkeen hän katsoo linkkiotsikon, ja jos siinäkin on kiinnostavaa sisältöä, hän ehkä lukee vielä päivitystekstin ennen kuin klikkaa linkistä eteenpäin. Tästä syystä jo pelkän kuvan tulisi kertoa ihmiselle päivityksen sisällöstä.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän trendit 2019: Videot valtaavat fiidimme

Video on yksi toimivimmista ja vanhimmista propagandan välineistä, joten onkin suoranainen ihme, että tämä vahva vaikuttamisen keino on vasta nyt kiilaamassa sisällöntuotannon kärkisijalle.

Lue lisää

Markkinointiviestinnän trendit 2019

Facebook ennustaa, että vuonna 2022 kaikki Facebookin sisältö on videoita. Tätä kehitystä kiihdyttääkseen Facebook on muuttanut algoritmejään siten, että kanavien tykkääjämäärillä ei ole merkitystä, ainoastaan julkaisujen kiinnostavuudella. Facebook arvioi julkaisun kiinnostavaksi, jos sillä on paljon tykkäyksiä tai kommentteja, tai jos päivityksen sisältö on – tadaa – video.

Lue lisää

Toimiva ja tuloksellinen markkinointiviestintä syntyy HR:n, markkinoinnin ja myynnin tiiviistä yhteistyöstä

Markkinointiviestinnän rooli on ollut viime vuosina murroksessa. Sen ainoana tehtävänä ei ole enää myynnin tukeminen vaan lisäksi työnantajamielikuvan vahvistaminen. Tämä edellyttää yrityksissä useiden ihmisten saumatonta yhteistyötä.

Lue lisää

Rekrytointikampanja takoi tulosta

Project-IT rekrytoi seitsemän kokenutta asiantuntijaa kuukauden kampanjoinnin avulla

Lue lisää

Tapahtumamarkkinointi onnistui yli odotusten

Tampereen Mediapoliksessa järjestettiin syyskuussa 2018 maailman ensimmäinen XR Challenge -seminaari, jonka suuri suosio yllätti niin järjestäjät kuin tapahtumaan osallistuneet kumppanitkin. Tilaisuus oli kohdennettu virtuaalitodellisuudesta (VR), lisätystä todellisuudesta (AR) ja yhdistetystä todellisuudesta (MR) kiinnostuneille teollisuusyrityksille ja ohjelmistokehittäjille.

Lue lisää

Digitaalista vetoapua perinnemaalien myyntiin

Uulatuotteen ja Encoren yhteistyö alkoi verkkokauppaprojektista ja yritysilmeen kirkastamisesta.

Lue lisää

Kivenkovaa kampanja-apua piha-alan osaajalle

Kumppanuus Encoren kanssa vei Kivitorin verkkokaupan kävijälukemat uusiin ennätyksiin: kävijämäärä verkkokaupassa kasvoi kesäkampanjan aikana yli 30% edellisvuoteen verrattuna.

Lue lisää

Koodaava visualisti

Antti-Pekka Majanen aloitti web-suunnittelijana Encoren Turun toimistolla marraskuussa 2017. Raisiolainen A-P on nuoresta saakka ollut kiinnostunut tietokoneista ja siitä, mitä kaikkea niillä voikaan saada aikaan.

Lue lisää

1 2 3 4