Tuore tutkimus paljastaa: Markkinointi on yleisesti luultua tuottavampi investointi

Julkaistu: 12.8.2019

Tuore tutkimus paljastaa, että markkinointi on yleisesti luultua tuottavampi investointi ja tarkimmin mitattavissa kassavirtavaikutusten kautta.

Luotettavan analyysin tekemiseen vaaditaan kuitenkin oikea metodi, konsernilaskennan ymmärrystä ja käytännön kokemus eri kehitystoimenpiteiden vaikutuksista. Keskeistä on kokonaisvaikutusten arviointi juuri kassavirrasta, koska muutokset eivät eritellysti näy esimerkiksi virallisesta tuloslaskelmasta. Eritellyistä kassavirroista ne näkyvät.

Strategic Accounting on erikoistunut kassavirtaohjattuun kehittämiseen, joka perustuu Suomen kokeneimman kassavirta-analyytikon Riku Lehtisen yli 40-vuotiseen kokemukseen. Strategic Accounting Finland (SAF) analysoi eri kehityshankkeiden, kuten markkinointiviestinnän, kassavirtavaikutuksia etukäteen.

Riku Lehtinen on puhumassa aiheesta MARK Suomen Markkinointiliiton kasvuaamussa 5.9.2019. Ilmoittaudu mukaan ja opit lisää siitä, miten markkinoinnin tuottavuutta voidaan mitata sinun yrityksessäsi.

Ilmoittaudu: https://www.markkinointiliitto.fi/tapahtumat/kasvuaamu-turussa-5-9-2019/

It-, teknologia- ja teollisuusyritysten markkinointiviestintätoimisto Encore Digital Marketing aloittaa yhteistyön liiketoiminnan kassavirtaohjattuun kehittämiseen erikoistuneen Strategic Accounting Finlandin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on kehittää markkinointiviestinnän vaikuttavuuden mittaamista suomalaisissa yrityksissä.

Lisätietoja aiheesta antavat:

Hanne Pitkänen, Encore Digital Marketing Oy

hanne.pitkanen@encore.fi / 040 162 5808

Ari Holm, Strategic Accounting Finland Oy

ari.holm@strategicaccounting.fi / 050 366 3381