Verkkosivu-uudistus toi Kiviniityn palvelut paremmin esille

Kattava palveluvalikoima haluttiin tuoda paremmin esille ja helpottaa muun asiakkaille ja yhteistyökumppaneille tarpeellisen tiedon löytymistä. Käytännössä tämä tarkoitti vanhan sivuston kokonaisvaltaista uudistusta.

Julkaistu: 26.8.2021

Encore toteutti Kiviniityn Auto- ja maatalouskonehuolto Oy:n verkkosivu-uudistuksen vuonna 2021. Vammalassa vuonna 1977 alkanut liiketoiminta on vuosien varrella kasvanut ja liiketiloja löytyy nykyään myös Huittisista. Huoltotoiminnan rinnalle on noussut myös monipuoliset myymäläpalvelut sekä autopesula. Verkkosivut eivät olleet pysyneet yritystoiminnan kasvuvauhdissa mukana, joten sivustolle päätettiin rakentaa yhteinen visuaalinen ilme ja selkeyttää sisältöjä.

Tavoitteena selkeät ja toimivat sivut

Kattava palveluvalikoima haluttiin tuoda paremmin esille ja helpottaa muun asiakkaille ja yhteistyökumppaneille tarpeellisen tiedon löytymistä. Käytännössä tämä tarkoitti vanhan sivuston kokonaisvaltaista uudistusta.

Tarjouskilpailun jälkeen Kiviniityn kumppaniksi valikoitui Encore.

Kaivelin Googlesta sopivia ehdokkaita tarjousvaiheeseen ja Encoren referenssit puhuivat puolestaan. Sain alusta asti erittäin hyvää palvelua ja muutenkin toiminnasta välittyi alkumetreiltä asti ammattimainen kuva, muistelee Suvi Hautaluoma, Kiviniityn markkinointivastaava.

Tarjouksen ja kustannusarvion hyväksymisen jälkeen projekti lähti käyntiin aloituspalaverilla, jossa käytiin huolellisesti läpi Kiviniityn väen toiveita liittyen niin visuaaliseen ilmeeseen kuin verkkosivujen sisältöön ja rakenteeseen.

Olimme hahmotelleet jo hieman rakennetta valmiiksi ja suuntaviivat olivat omasta mielestämme hyvinkin selvillä. Oli kuitenkin ilahduttavaa, että Encoren puolelta lähdettiin rohkeasti haastamaan tiettyjä valintoja ja ehdotettiin erilaisia vaihtoehtoja, Suvi kiittelee.

Asiakaspalvelua alusta loppuun

Kiviniityn tapauksessa WordPress-alustalle toteutettiin oma räätälöity ulkoasu brändiväreineen ja tyyleineen sekä omat sisältöelementit helpottamaan sisällön lisäämistä myöhemmin. Sivusto koostuu kolmesta eri osiosta Kiviniityn kolmen keskeisen liiketoiminta-alueen mukaisesti.

Projekti eteni aikataulussa ja sivut saatiin julkaistua suunnitellusti alkukeväällä. Uudet sivut keräsivät heti mukavasti kävijöitä, ja asiakkailta on tullut paljon positiivista palautetta uudesta ilmeestä.

Etenkin palveluiden parempi esiintuominen on kerännyt kiitosta.

Encore antoi vielä käyttökoulutuksen, jotta sisällön lisääminen ja muokkaaminen sujuisi jatkossa jouhevasti Kiviniityn oman henkilöstön voimin.

Palvelu oli hyvää koko verkkosivuprojektin ajan, mutta Encorelta sai apua ja ohjeita ongelmatilanteisiin myös itse projektin päättymisen jälkeen, Suvi summaa.  

Encore Digital Marketing

Ota yhteyttä!

  • Lomake tallentaa tietoja järjestelmiimme. Voit lukea kuinka käsittelemme tallennettua tietoa tietosuojaselosteestamme.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.