Yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen

Yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen on yrityskohtaisesti suunniteltu koulutusohjelma, jonka tarkoituksena on parantaa yrityksen markkinointiviestinnän tuottavuutta ja opetella sekä mittaamaan että seuraamaan markkinointiviestinnän talousvaikutuksia.

Koulutuksen sisältö:

Päivä 1.

  • markkinointiviestinnän kannattavuus ja nykytilanne
  • nykytilanteen kartoittamiseksi toimitamme ennakkotehtäviä

Päivä 2.

  • markkinointiviestinnän kehittäminen:
    • kehityskohdat ja -ehdotusten läpikäyminen
    • liiketoiminnan ja myynnin tavoitteiden mukaan rakennettu markkinointiviestintä
    • suunnitelmallinen ja säännöllinen markkinointiviestintä osaksi arkea
    • oikeanlaisen sisällöntuotannon löytäminen yritykselle

Päivä 3.

  • markkinointiviestinnän talousvaikutukset sekä niiden mittaaminen
    • Yrityksen elämänlanka: kassavirtatulos
    • Miten tiedät markkinoitko ja myytkö oikeita asioita
    • Markkinoinnin tunnusluvut, joita kulmahuone kuuntelee
    • Markkinoinnin vaikutuksen näkeminen prosesseista

Koulutusohjelma on kestoltaan 12 kuukautta. Koulutusohjelman alkaessa järjestetään kolme koulutuspäivää. Koulutuspäivien jälkeen koulutusohjelma jatkuu kuukausittaisilla seurantatapaamisilla, joissa seurataan markkinointiviestinnän kehittymistä.

Hinta: 3840€ + alv 24% ja lisäksi kouluttajien matkakulut.