Yrityksen ydinviesti


Yhteistyön tavoitteena on kirkastaa yritykselle sen olemassaolon tarkoitus. Tarkoituksen kirkastaminen luo pohjan markkinoinnille ja viestinnälle. Lopputuloksena syntyvät markkinoinnissa ja viestinnässä käytettävät ydinviestit.
Palvelun
sisältö
01
Kartoitus
Yhteistyö aloitetaan kartoituksella.
​
​
​
​
03
Ydinviesti, tarina ja tarkoitus
Kartoituksen ja työpajan pohjalta syntyvät ensimmäiset luonnokset yrityksen tarkoituksesta, uudesta ydinviestistä ja tarinasta.
​
​
05
Kerätään palautetta ja kirkastetaan
Kerätään palautetta asiakkailta, henkilöstöltä ja yhteistyökumppaneilta. Keskustellaan tarvittavista muutoksista palautteen pohjalta.
02
Työpaja
Työpajassa etsitään hyväksi havaittujen menetelmien ja työkalujen avulla yrityksen tarkoitusta ja ydinviestiä.
​
​
04
Katselmointi ja keskustelu
Ydinviestin, tarkoituksen ja tarinan katselmointi.
​
​
​
​
06
Loppuraportti
Kokonaisuudesta toimitetaan kirjallinen loppuraportti. Loppuraportti käydään läpi tapaamisessa.
​
​